Can't sleep!

Va vaken hela natten , försöker somna sen midnatt men det gick inte .. Varje gång jag blunda så se jag massa bilder framför mig som inte gå att berätta.. Inte så konstig faktisk, ha vart med en del och hört lite så därför .. Men men ska jobba om 2 timmar typ så får väl sova när jag ha sluta om det gå .. Och juste en sak till de åskar som fan här och regn .. Skit tråkig asså .. Direkt från jobbet så vill man fika eller hänga ut med kompisar mehhhhhh nej det måste regna då ... Det ha vart så hela veckan nu ... Palla inte bara sitta hemma och kolla film efter film och spela spel efter spel ... Hur tråkig kan man ha asså !! Hoppas idag kommer jag på nåt att göra ... Ha tänk på att bada i regnen ^^ det se fet kul ut men inga av mina vänner vill det hahaha det förstår man liksom men jaja .... CRAZY TO DAY AND BETTER DAY TOMORROW eller kommer bara blogga hela dagen annars .... NO IDÉ

Kommentarer

Anonym

2013-08-14 - 09:05:17
Looking good 😊

Skriv en kommentar









Sook

Tänk dig att jag är inte som andra , för jag kan vara bättre efter som jag är ONE OF A KIND 😃