Fredag kväll/lördag morgon

Så nu är man hemma :) ha vart i stan och fika med några kompisar sen missa jag den sista tåget hem sånt tur att man ha lite vänner över allt så att när man behöver så finns de till att ställa upp :) .. Väll inte alla som ställer upp men de som finns så tacka jag guden för att dom är mina vänner :) ... Så ibland jag säger taskiga saker men de vet att jag skoja bara ... Ibland ta de lilla upp men då kan man bara ger en godis bit så bli de glada igen xD haha nej men ni som ta illa upp så jag mena inte att göra det vissa tycker att det är kul vissa tycker att det är taskig ... Men som ni se så jag är väldig taskig xD fatta inte hur ni palla med mig hehehe.. Men sorry för den jag är liksom .. Är bara som jag är kan inte ändra det :) men men nu ska jag sova och se vad som händer när jag vakna :) hoppas bara att jag inte sova bort mig som jag bruka göra xD och ni som ska ringa mig eller smsa så snälla vänta till kl minst 16 för att ringa mig .. Vill sova ut mig idag :) men ja godnatt ni som inte sover och godnatt ni som ha redan däckat :) 


Skriv en kommentar









Sook

Tänk dig att jag är inte som andra , för jag kan vara bättre efter som jag är ONE OF A KIND 😃